Sandra Lindholm

Bananpannkaka

Min vardag Permalink0
Hej hallå. Ny vecka och 5 veckor kvar på jobbet innan operation, nedräkningen är startad! Måndaglunchtid nu och det har varit ganska lugnt på jobbet hittils. Ska snart få göra lite nytta här. Annars är det gym och älsklingen i eftermiddag ♥
 

 
Igår, söndag, den gick i den aktivas tecken. Inte i form av träning och sport men jag gjorde mycket. Handlade på morgonen och sen lagade jag matlådor till luncherna för veckan. Sen var det dags för handboll på tv och jag råkade somna i 20 minuter, men det var jävligt skönt ;) För sen tog jag tag i städning av rummet. Hänga in kläder i garderoben som mamma rensat åt mig. Ska ju hänga där ett tag iochmed renoveringen/avfuktningen så för att göra alla nöjda i huset gör jag det lite snyggt :) Sen blev det torsk i äggsås innan mamma och jag landade framför tvn igen men nu framför innebandy. Innan dagen var slut hann jag måla lite, och dagens höjpunkt; facetimea med älsklingen. Det gav mig energi för kommande veckor, han är bäst, VI är bäst ♥
mjo, juste, bilden! Bananpannkaka, länge sedan jag åt men ack så gott. Det ska jag ta tag i igen! :D
Hoppas ni haft en fin helg ♦♦♦♦♦♦♦♦
 
puss, sandrisen
Till top