Sandra Lindholm

Hushållssysslor

Min vardag Permalink0
Onsdag och jag är inne på sista dagen i vecka 5. Imorgon går jag alltså in i vecka 6 och det innebär sista veckan med mitellan! Har återbesök hos sjukgymnasten 5 april, är nervös och lite rädd för att vara utan mitellan, men det kommer gå bra ☺
 
det är tvätt, röj och städning på schemat idag. Tvätta 3 stora ikeapåsar, röja undan efter målningen och självilset städa efteråt. Jag har alltså och göra men jag har hunnit ganska långt, men jag är ändå uttråkad fast jag har att göra 😂 Ska åka till jobbet och träffa chefen för jag behöver lite påskrifter och min sjukskrivning så 15.30 ska jag träffa honom.
 
sen bestämde jag och älsklingen att det blir the walking dead avsnitt idag, 2 stycken tror jag att vi har missat. Ja och fortsätta tvätta då såklart. 😉
 
Puss, sandrisen
Till top