Sandra Lindholm

vecka 22 startar nu

Min vardag Permalink0
Godmorgon!
 
Då kör vi då, ny vecka och nya möjligheter. Full vecka och vi får se hur trött jag är i slutet av veckan. Nu kommer jag upp i kontorslandskapet och får där äta och dricka(vilket vi inte får i produktionen såklart!) så jag kommer ju kunna få i mig energi när jag ska arbeta framför datorn hela dagen lång i några månader. Konstigt det känns att sitta stilla om dagarna, det gillar jag inte efter bara 3 dagar. Men det går över till hösten för då finns maskinerna och vi får börja jobba mer aktivt :)
 
Min dator och telefon har inte kommit än så jag sitter fortfarande i produktionen vid datorn, så jag ser dem vanliga människorna jag känner en stund till iaf. Läskigt att kliva upp bland de "viktiga" människorna, hehe. Ska sätta mig in i allt jag behöver så får vi se hur bra jag kan utföra allt. Ska bli skönt när B och M kommer ner på dagtid som också är med i projektet, då kan jag jobba mot och med dem, längtaaaar!
 
Nu är det snart dags för lunch, magen kurrar ikapp här. Ska bara se till att avsluta och spara mina dokument. Så får ni ha det så bra! <3
 
puss, sandrisen
Till top