Sandra Lindholm

2017-10-10

Min vardag Permalink0
Godmorgon allesammans och välkommen till denna trötta tisdag. För piggare blir man inte av vädret som utspelar sig om dagarna nu. Usch så tråkigt... Tur det finns roligare glimtar i livet som ger en sol och lycka :D
 

 
Igår hade jag sjukgymnastik igen. Dock så hade jag ont alt. träningsvärk i axeln sen i helgen. Fick nog lite för mycket feeling på dansgolvet och flängde runt med armarna. Haha, men kul var det ;) Dock var det väldigt jobbigt att utföra sjukgymnastiken igår pga av det och det känns s om att jag har en låsning mellan ryggraden och skulderbladet. SKÖNT..... Men jag ska till sjukgymnasten idag igen så jag får fråga om det är en låsning eller något och om hon kan hjälpa mig! :)
 
Det händer grejer med huset, för det är inte så gult längre det är vitare. Så igår for jag till bauhaus och rusta för att köpa mer vit färg,  färgprover till målning av köksluckor och matta framför ytterdörren. Idag ska jag åka till ikea för att köpa lampor och gardinstänger. Jesper målar och jag handlar saker ;) helt okej deal. imorgon kommer pappa och hjälper oss att sätta upp saker på väggen :)
 
puss, sandrisen
Till top