Sandra Lindholm

Konstigt!

Min vardag Permalink0
InsĂ„g en sak imorse..... jag har idag varit hemma i 7 veckor?! đŸ˜± SAY WHAT?!?!!!!! Trodde fortfarande att Jag var inne pĂ„ ’semester’ men nej, jag har precis bockat av första veckan pĂ„ gravidpenningen. Nu har jag alltsĂ„ ”ingenting” med Jobbet att göra. Det kĂ€nns vĂ€ldigt konstigt! Sen Ă€r det ju typ bara 5 veckor kvar innan bebis ligger i mina armar, det Ă€r ju Ă€nnu konstigare?! Det Ă€r ingenting i tid, men det kĂ€nns sĂ„ himla bra. Men nĂ€sta mĂ„nad, dĂ„ Ă€r jag alltsĂ„ fattiglapp mot vad jag brukar vara. Konstig situation, men det löser vi tillsammans jag och jesper. Tur att jag har en bra lön i jobbet sĂ„ att jag fĂ„r lite mer frĂ„n FK. 🙈😳 Mycket konstigt pĂ„ tapeten idag 😂
 
Jesper sista semesterdag ocksĂ„, sĂ„ nu fĂ„r jag vara ensam i 5 veckor. Hoppas dem gĂ„r jĂ€vligt fort 😏
 
puss, sandrisen
Till top