Sandra Lindholm

Halloumipasta

Min vardag Permalink0
 
 
Äntligen snö! Jag önskar och hoppas verkligen den är här för att att stanna, iaf över julen ❄️ Tog en en promenad då jag hade ett ärende, skönt var det ute men alla vägar var inte plogade 🙈 Så jag trampade rejält snett och ville bara lägga mig ner och gråta. Jag  trampade vidare för att foten skulle komma igång. Men jag ligger just nu i skrivande stund i högläge med tejpad fot 😓 Håller tummarna för att det är lugnt imorgon ✊🏼✊🏼
 
 
Ikväll var det jag som stod för matlagning; halloumipasta! Recept hittar ni här: http://viktoriabergh.se/2018/01/22/vegetarisk-pasta/ . Den är så grymt jävla god, och jag har lyckats varje gång 👏🏼👏🏼
 
Nu ska jag pussa lite extra på Theodores huvud som ligger och sover på mitt bröst. Hoppas ni får sova gott inatt 😘
puss, sandrisen
Till top