Sandra Lindholm

20 och 21 januari

Min vardag Permalink0
 
Igår var en riktigt bra dag, trots att jag förlorade i bowling... ;) Vi startade dagen otroligt lugnt. Nyhetsmorgon och skidor innan vi begav oss till bowlinghallen vid bollhallen i södertälje. 4 serier hann vi med och efter det var våra händer rejält slitna. Jag ledde med 3 rutor kvar och då drar Jesper till med 3 strikes så han gick om mig. Så tråkigt men jag unnar honom seger lite då och då, hihi :)
När vi kom hem laddade vi lasagnen och sen kom mamma&pappa hem till oss på mat, handboll och lite kortspel. Det var som tack för all hjälp med flytten <3 men pappa fick även fortsätta att hjälpa till, han fick hjälpa oss att fixa en lampa, hihi. Så nu är vår julklapp uppe ordentligt över bordet :D Sån trevlig och skön dag <3
 


Idag har vi varit trötta. Vi tog båda en powernap i soffan på 2 timmar efter att ha sovit länge båda två. Haha, tröttare människor gick inte att hitta. Sen var det lite uppiffning och så åkte vi på kalas hos Jesper moster Elena. Det var supermysigt att träffa dem. :) Nu ska vi göra tacopizza och bara njuta av sista timmarna på helgen.
 
puss, sandrisen
Till top