Sandra Lindholm

Trött tjej

Min vardag Permalink0
Måndag och klockan är redan 16. Idag har jag inte orkat göra något speciellt faktiskt. Det har blivit disk, tvätt, plocka in kläder, slå in paket, spelat tv-spel och bytt tillbaka bilar på pappas jobb. Och mer tänker jag inte göra idag faktiskt. Kroppen behövde vila idag antar jag och det har den fått för det mesta. Nu är det inte speciellt fint väder, men jag orkar inte ns gå ut förut när solen lös. Känner att jag skulle behöva ta en liten powernap nu innan Jesper kommer hem. Hans första dag i nya tjänsten på Scania, min kille ❤️ Så han lär nog också vara trött idag, hehe.
 
brasilien-mexico På tv nu och sen är det Belgien-Japan. Vi kanske får för oss att pussla lite. Vi startade ett pussel på 2000 bitar igår, galna 😂
 
Hoppas ko haft en bra start på nya veckan 😊
puss, sandrisen
Till top