Sandra Lindholm

VECKANS:

Min vardag Permalink0
VECKANS MÅENDE: 

 Jag har mått superbra, faktiskt i båda kropp och knopp. Peppar peppar inför denna vecka 🙈

VECKANS BM-BESÖK:  

Det gick bra! 🙌🏼 Bebis och magen följer sin kurva precis över normalkurvan. Hjärtslagen lät fint och låg även denna gång på 150 slag per minut. Mina värden såg bra ut förutom att blodtrycket stack ut. 120/85, det är okej Inom gränserna men lite högre än vad jag brukat lega så hon vill att jag kommer in på onsdag och kollar blodtrycket igen. Ingen protein i urinet så det är ingen uppvisning till havandeskapsförgiftning, men hon ville kolla och det tycker jag är bra 😊

VECKANS GODASTE MÅLTID:  

Bakad potatis med skagenröra som jag åt på mångfaldens hus i nykvarn tillsammans med tjejerna Åströms 😋 

VECKANS TRÅKIGASTE:

 Att Sverige åkte ur i kvarten. Men det ver rättvist, England var tyvärr bättre 😞

VECKANS LÅT:

 Put your hands up for Sverige med Samir och Viktor har jag haft på huvudet hela veckan 😅

VECKANS BÄSTA:

Att det närmar sig semester för Jesper 😍

VECKANS KLÄDESPLAGG:

Mina vit/svart blommiga shorts, Yey!

VECKANS MYSIGASTE:  

Att få åka hem och sova i sin egen säng och vakna upp med Jesper fast det inte var planerat ❤️ 

VECKANS BOOST:

Shoppat kläder till bebis, det ger som boost och lycka 🙌🏼 

VECKANS BILD:

 
Till top