Sandra Lindholm

Besök i Södertälje 👶🏼❤️

Min vardag Permalink0
Idag var äntligen alla friska så idag kom Lisa, Hanna och Emelie med sina barn Freja, Tilde och Adrian. (Lisa och Hanna är syskon. Och vi har känt varandra sen vi föddes och även bott grannar många år. Emelie och jag har spelat handboll tillsammans, men hon gick i skolan tillsammans med Lisa som gick med 91:orna. Emelie bor i Solna nu, och systrarna är kvar i strängnäs) Dem kom hit vid 10.15 och då började busandet och lekandet. Tilde är snart 1 år men de andra är födda 2018 inom loppet av 2,5 månad 😅
 
Vi åt tacopaj och skink&ost-paj som jag lyckats göra, och vi fikade med frukt och kakor till kaffe. En mysig dag med dessa brudar, och grabbar förstås 😉
 
Dem åkte efter 15-tiden och då vi i soffan och jag insåg att jag var jättetrött. Imorse vaknar jag klockan 05.26 av att Jesper och Theodore står och tittar på mig... IGEN! Haha, hände ju i helgen också. Men denna gång har Theodore legat och pratat och Jesper har vaknat men inte jag😂 Förstår inte hur jag kan vara så trött, men Jesper säger att det säkerligen är för att dopet är överstökat och att jag nu slappnar av 😅
 
så nu ska jag sova tidigt, och hoppas på att Theodore bara vaknar en gång mellan 19-05.20 som igår, det vore en dröm. För jan lyckas alltid somna om till minst 7 😅
puss, sandrisen
Till top