Sandra Lindholm

Skansen 🩁🐰🐒

Min vardag Permalink0
För första gĂ„ngen vad jag sjĂ€lv minns sĂ„ har jag varit pĂ„ Skansen. Det blev alltsĂ„ första gĂ„ngen Ă€ven för mina barn đŸ€— TyvĂ€rr kunde inte Jesper följa med dĂ„ han fortfarande Ă€r förkyld men vi var dĂ€r med Lisa, Simon, Sigrid och Freja. Jag tog med mig Evelina eftersom vi köpt biljetter och jag tĂ€nkte att den inte skulle gĂ„ till spillo. Hon fĂ„ njuta och ha kul med oss och vi med henne ❀
 
Vi Ă„kte frĂ„n SödertĂ€lje runt 9 och var dĂ€r typ vid öppning 😃 sĂ„g massa söta och lite lĂ€skiga djur och tuffingen Sigrid klappade pĂ„ bĂ„de ormen och spindeln! Theodore tittade nĂ„gra sekunder och sen sprang han mest runt, galningen! 😂 MatsĂ€ck Hade vi med oss med bĂ„de lunch och fika sĂ„ det blev tvĂ„ stopp i parken. Vi avslutade med karuseller och mjukglass innan vi styrde kosan hem i köerna, livets första för Theodore! Repet till allsĂ„ng pĂ„ Skansen hörde vi ocksĂ„ lite av, sĂ„ ska bli kul att kolla ikvĂ€ll 😉
Lagom med folk men det mĂ€rks ju inte riktigt att det Ă€r pandemi, vi gjorde vĂ„rt bĂ€sta att hĂ„lla avstĂ„nd osv men det Ă€r ju sĂ„ svĂ„rt med barn ! En riktigt trevlig dag trots lite regn pĂ„ oss ocksĂ„ đŸ˜â€ïž
 
HĂ€r kommer bildbomb:
 
puss, Sandra 
Till top