Sandra Lindholm

Miniplask och lek 🐳

Min vardag Permalink0

Summa kardemumma av att starta en klass för Theodore i simning efter första lektionen; roligt kaos 😂
Varför?
Jo, han skrek och ville hoppa i vattnet och Äka rutchkana nÀr vi vÀntade pÄ vÄr tur att bada. 
NĂ€r vi var i vattnet gjorde han det superbra och han accepterade puffarna direkt och simmade, hoppade och hade sig. đŸ‘đŸŒ Dem fick sen Ă„ka rutchkana, och dĂ„ blev han förbannad nĂ€r vi skulle sluta.... 
sĂ„ nĂ€r vi gick upp ur vattnet dĂ„ var han arg för att vi gick upp, sĂ„ jag var honom och han hĂ€ngde och skrek och knockade mig pĂ„ lĂ€ppen. Ja det var lite pinsamt faktiskt. Men dem andra förĂ€ldrna förstĂ„r eller blev helt vettskrĂ€mda 😂
 
Han var övertrött och somnade fort. jag hade ont i knĂ€t sĂ„ jag hoppas vi bĂ„da har en bĂ€ttre söndag nĂ€sta vecka 😂
puss, Sandra 
Till top